comment 0

på grunn av deg.

Jeg husker jeg satt i en deilig stol jeg hadde på soverommet mitt for noen år siden å drømte meg vekk. Jeg drømte om fremtiden, alt som kunne skje. Alt potensialet som lå i årene som enda var foran meg. Vi satt der sammen, du og jeg. Du trodde på meg, hjalp meg å drømme større enn jeg noen gang kunne tørre. Jeg måtte le av megselv. Tenk at du utfordret meg til å drømme så stort. Om jeg noengang kom til å fortelle det til noen ville de le, det er jo meg det er snakk om… Hva kan vel jeg gjøre? Du trodde på meg.

Du forlot meg ikke med drømmene. Du går med meg hver dag. Tenk. Du er så god. Så uendelig god!

Så her er jeg. Enda langt fra målstreken. Jeg har så mye spennende igjen å leve. Så mye å gjøre sammen med deg, men jeg har begynt på reisen. Tenk at du er stolt av meg, at du heier meg videre. Lille meg?!

Det er BARE på grunn av deg Gud at jeg kan stå her i dag! At jeg kan få lov til å leve dette livet du har lagt i meg. Leve ut de drømmene du la i hjertet mitt og som du fortsetter å åpnebare for meg. Det er bare på grunn av deg. Uansett om himmelen ville falle i hode på meg ville jeg overlevd, på grunn av deg. Jeg skylder deg alt, men alt du vil ha er mitt hjerte…

På grunn av deg er jeg her. Bare på grunn av deg.

Takk…

Så jeg fortsetter, med en fot foran den andre sammen med deg, på dette eventyret av en drøm du har lagt i mitt hjerte. For en glede.

 

You – Robin Stjernberg

Hey, do you remember
How we would stay up all night
Talking ‘bout a destiny
And I play the piano, and you would strum on your guitar
Those were the days

If only you could see me now, I live my dream; I owe it all to you
I owe it to you ooo
Isn’t it crazy, yeah Isn’t it crazy
It’s all because of you ooo, all because of you ooo

It’s all because of you ooo, all because of you ooo
I know that if the sky would fall I survived it all
Because of you ooo

I reach for the horizon
Whenever I get days of doubt, bringing me down
So even if disaster strikes I close my eyes and then I’m next to you
I’m right there with you ooo, hey
Yeah isn’t it crazy, yeah isn’t it crazy
It’s all because of you ooo, all because of you ooo
It’s all because of you ooo, all because of you ooo
I know that if the sky would fall I survived it all
Because of you ooo

It’s all ‘cause of you, because of you, because of you
It’s all ‘cause of you aaahhh
I know that if the sky would fall I survived it all
Because of you oo aaahh
I know that if the sky would fall I survived it all
Because of you ooo aahh

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

