comment 0

#ifokus13

iFokus

Helgen 19 – 21 april 2013 braker det løs i Buen kulturhus i Mandal.

Som Jesu hender og føtter trenger vi gi plass til dem som skal ta kirken videre. Som en av dem som har fått mulighet til å bli trodd på og gitt en plass i min menighet vet jeg av erfaring hvor mye det betyr. Kirken har plass til alle. Alle kan bidra. Alle har noe å komme med. Derfor arrangerer Oasen Bibelsenter iFokus.

Dette er min historie:

Annka´s vitnesbyrd from Oasen Bibelsenter on Vimeo.

Vi får besøk av kremen av talere; Lee Burns, rektor for  Hillsong Leadership  College – Sydney Australia, Åge Åleskjær fra OKS, Øystein Gjerme fra SALT og Andreas Hasseløy fra Intro øst.

«Norge trenger å se en ny generasjon innta våre kirker og bedehus. Som kristenledere i dag har vi et stort ansvar for å oppdage, utruste og slippe til yngre krefter i våre kirker. De unge er ikke fremtiden, de er nåtiden. Vi ønsker med denne konferansen å rette søkelyset på potensialet som ligger i den nye generasjonen og behovet for å slippe til de unge i lederposisjoner med reell innflytelse i våre kirker.»

DU KAN BARE IKKE GÅ GLIPP AV #iFokus13.

Meld deg på her.

IFokus Vårkonferanse from Oasen Bibelsenter on Vimeo.

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

