comment 0

PitStop sommerfestival

 

Min menighet Oasen Bibelsenter skal for sjette året på rad arrangere PitStop sommerfestival for ungdom. Jeg har vært en del av denne festivalen de siste fire årene, men i år får jeg ikke mulighet på grunn av Bibelskolen. MEN; selv om ikke jeg kan delta vil jeg ikke frarøve deg muligheten til å gjøre det. PitStop er en FANTASTISK måte å avslutte sommerferien på. Det avslappede miljøet, gøye aktivitetene og herlige møtene inspirerer deg virkelig til å være med å bety en forskjell for ditt nærmiljø. Det gir deg også ny energi og iver bare for å leve.

Alle de fem årene vi har arrangert PitStop har vi sett unge mennesker ta et standpunkt for Jesus, blitt fornyet i troen sin, døpt og bli helbredet. Så om du vil ha den beste avslutningen på sommerferien som sender deg full av energi inn i det nye høst semesteret bør du melde deg på PitStop som er fra 4.-8.august.

Om ikke videoen over av meg og Trine får deg til å ville delta finner du mer info og påmelding på www.soldiers.no.

(P.S. Ja, jeg er litt vill og galen! Men bare noen ganger :P)

Arkivert i:Litt av hvert

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

