comment 0

I <3 my church!

Trykk her for å se film fra Oasen Bibelsenter.  Jeg har et hjem hvor jeg sover, dusjer, pusser tennene, spiser og har alle tingene mine. Men jeg har også et hjem hvor hjertet mitt er; Oasen Bibelsenter. Jeg elsker menigheten min. Det har aldeles ikke kommet gratis, men nå kan jeg si av hele hjertet at jeg virkelig elsker dette stedet. Jeg føler folkene i Oasen er familien min og jeg digger å være med dem. I tillegg syntes jeg det er kjempe gøy når nye kommer som jeg kan introdusere for min nydelige familie.

Jeg tror det er utrolig viktig å være en del av en menighet som kristen. Et sted hvor man kan lære, bli rettledet, bli utfordret og trodd på. Et sted hvor man har lov til å feile og frihet til å være seg selv. Om du ikke er en del av en menighet oppfordrer jeg deg til å bli det. Om du bor i nærheten av Søgne er du hjertelig velkommen til å besøke oss.

Info og kart finner du på www.oasen.org.

Sjekk også min tidligere post «This is HOME» som også handler om Oasen Bibelsenter.

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

