comment 0

Scared of Lonely

Har du noen gang følt deg ensom? Følt at du er helt alene i denne verden? Ingen ser deg, ingen bryr seg, ingen er der for å hjelpe deg gjennom livets mange utfordringer? Du er ikke den eneste.

Da jeg for noen år tilbake fant meg i en dyp deprisjon på grunn av tapet av min mor dyttet jeg alle følelser jeg hadde inn i en lukket boks med kjetting i magen min. Fordi jeg trodde det var lettere å «glemme» alt, var det ikke lengre noen som fikk innsikt i følelsene mine eller hvordan jeg hadde det. Det at ingen kjente meg etterlot meg med en følelse av ensomhet midt i en omverden fylt av andre mennesker. Jeg var aldeles ikke alene, det var mange mennesker rundt meg, men jeg følte meg fullstendig alene.

Hvor mange i din verden føler seg alene? Finnes det noen i din verden du kunne strekke ut en hånd til? Finnes det noen du kunne bety en forskjell for, kun fordi du brydde deg litt ekstra? Din utstrekte hånd kan redde et liv. Om du velger å gå ut av din egen selvopptatte tankegang eller oppførsel for å være til hjelp for noen andre kan redde et liv fra fullstendig enomhet.

Kanskje de kun trenger et smil, kanskje de trenger en prat eller en kopp kaffi. Hva kan du gjøre for å være noens mirakel i dag?
Follow annkajenssen on Twitter

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

