comments 3

Nå som det akkurat har rukket å bli «bitte-lille» julaften, vil jeg bare benytte anledningen til å ønske deg en riktig god og velsignet jul. Husk på, midt i den siste innspurten av julegaveshoppingen, hva julen egentlig handler om. Den handler om kjærlighet, omtanke og vennlighet. Var det ikke det Jesus viste oss da Han så stille og uselvsentrert ble født i en liten stall i Betlehem for 2000 år siden kun for å leve et liv for andre. Døden Hans handlet til og med om meg og deg. Det er å vise kjærlighet, omtanke og ekstrem vennlighet. 

Du fortjener en nydelig jul, så hvorfor ikke sørge for at noen andre også får som fortjent. «Den største gleden enn kan ha, er å gjøre andre glad!»

Ha en berikende julehøytid! Store cyberspace klemmer fra meg! ;)

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

3 Comments

Legg igjen en kommentar

