comment 1

You can be someones MIRACLE!

De tingene som har betydd mest for meg i livet, setter spor. Dype spor. Og man ville kanskje tro at disse sporene ble laget av store hendelser, dyre gaver eller å få den største lønningsslippen noen sinne. For meg er det ikke slik. De tingene som har markert meg for livet er de som har satt sine merker i hjertet. De gangene jeg har fått et uventet smil midt i en travel og kald (fordi jeg bor i Norge) hverdag. De gangene jeg har vært utsatt for en oversvømmelse av kjærlighet i form av menneskers tid. Det at folk som betyr mye for meg har bry til å høre, at jeg føler meg akseptert for den jeg er og at noen har hjulpet meg gjennom tunge tider og betydd hele forskjellen.

Vi lever i en usedvanlig kald og selvisk tid. Det vi ser på TV og i aviser blir presentert som sannhet, mens det ofte er så langt i fra virkelighet og sannhet som det går ann. Vi lever i en tid hvor man må klare seg selv, og janteloven er så hardt inprentet i våre sinn at vi lever etter det uten å tenke over det. Enkeltmenneske kan da ikke bety noe?!

Midt i denne kalde og harde verdenen som jeg har vokst opp i strever vi alle etter å finne varme å mykhet. Vi er ikke skapt for å bry oss kun om oss selv. Ingen blir lykkelige av det. DU har mulighet til å være peisen noen trenger for å tine og som kan være med å bety hele forskjellen.

Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen! Smil da vel! Du kan være noens mirakel! ;)

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

1 Comment so far

Legg igjen en kommentar

