comments 13

HILC!! =)


Endelig har Trine og jeg fått svar fra down-under. Vi skal gå på Hillsong International Leadership College i Australia i 2010/2011! Vi gleder oss så utrolig mye. Ikke bare til å reise til et varmt kontigent hvor det er supersommer i jula, men for å bli proppet med Guds Ord og inspirasjon for livet et helt år. Det kommer til å bli opplevelse for livet. Ikke bare fordi vi faktisk, for første gang i vårt liv, må ta fullstendig ansvar for oss selv (vi har alltid bodd hjemme i trygg forvaring av våre kjære foreldre), men også fordi vi kommer til å bli lært opp i det viktigste i livet, Guds Ord og å leve livet Bibelen viser oss hvordan vi skal leve. Det kommer til å bli et tøft år med masse utfordringer og vi kommer til å savne dere her hjemme som bare det. (Har lovet Eirik at jeg skal grine en skvett over ham hver dag.=P) Men uansett hvor tøft det blir kommer vi til å komme sterkere ut av det.

Og om det er noen som ikke het vet hvor dere vil feire jul til neste år, så er det bare å ta dere en tur ned i varmen!! ;)

www.hillsongcollege.com

Arkivert i:Tur

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

13 Comments

  1. :D Weeee… Me like! Gleder mæ. Men du. Vi tar som sagt en glede av ganga. Først, at nå er det natt og jeg kan sove. Så er det snart jul og nyttårsfestival.. osv… Sant? :D
    Minnes du forresten et lørdag formiddagsbesøk til flekkerøy kirke? :D
    Hhahahahhhahah

  2. Shut up!! =P Husker det altfor godt… Weak moment… Men en glede av gangen ja. En glede av gangen!! Julekonserten til søndag først! Hehe…

  3. hehehehe… *ler* utrolig vittig.. æ skylder på dæ æ.. heh..
    en glede av ganga ja.. julekonserten, whæ.. åj jeg har mye å gjøre før det.. vilt….!!!!!

  4. Ikke noe å le av… Eller jo egenltig ler jeg av me selv… Bare be for meg du! Hehe… Bare 184 dager til vi drar snuppa! Amen… En glede om gangen, men samtidig en dag mindre om gangen i det store regnestykket….

  5. bare 184.. oj, nå blei æ stressa.. det er jo ingenting.. 16 dager til jul.. 23 dager til nyttårsaften… å guri malla… vi må begynne å pakke snart.. whæææ

  6. Take it easy! Vi hr jo faktisk HELE vinteren, HELE våren, og halve sommeren foran oss før vi vi står på flyplassen klare for the journey of our life… Du trenger ikke tenke på å pakke helt enda. Du kan heller hjelpe mæ å finne ut hvordan æ skal få plass til tøyet mitt i bare TO kofferter… Hard! =S Jaiks…

  7. HAHA! *LER* du sliter med pakking.. alt vi trenger er egentlig bare tannbørste(for å ha god ånde), tannkrem å da(men begge trenger jo ikke ta det med, Æ KAN), litt undertøy, ett sett badetøy, en singlett og en shorts.. + håndbagasje!

  8. Haha!! Du er vittig du! Elisabet drar jo om 3 uker og hun lurte på om hun bare skulle ta med seg en bikini!! Hehe.. Det blir TO (om ikke jeg klarer å lure med meg flere) kofferter på meg!!

    Noen som vet om det er mulig å leie konteinere btw???

  9. Hehe, det er godt du synes det :) Nå er det eksamenslesing for harde livet. MAtte er unnagjort, heldigvis, men jeg har fremdeles ex.phil, it og kjemi igjen. Neste er ex.phil, på lørdag faktisk :O SÅ jeg må lese for harde livet. Er ikke så veldig engasjerende, men jeg skal da klare å stå :) Neste fredag skal jeg hjem, jeg gleder meg masse :D
    Skal du og Trine ut og reise? Så det på kommentarene :P

  10. Hehe, i eksamenstida er alle dager like, så eksamen på en lørdag er ikke så ille, men det svir litt. Så gøy å dra til Australia! Dere kommer til å oppleve sykt mye :D Herlig :)

Legg igjen en kommentar

