comments 2

I Smile

«I smile when I think about the way You turned my life around. I smile when I think about the happiness in You I found. I’m so amazed about what Your love has done. And when I think the best is yet to come, I smile.» synger Russ Lee i sangen I smile. http://www.youtube.com/watch?v=Dge5756u5zY

I forrige uke var den Amerikanske høytidsdagen Thanksgiving, som handler om å være takknemlig for det landet de fikk  for flere hundre år siden. Fordi verden har blitt så liten som den har gjennom globaliseringen har vi tatt etter amrikanerne i vår menighet. Vi har takknemlighetsmøte hvert år søndagen etter Thanksgivingday, noe som virkelig rører mitt hjerte. I går var vi samlet som i Oasen Bibelsenter for å takke for det vi har. Og etter å ha hørt to vitnesbyrd om hvoran Gud kan bruke en hver situasjon til no godt, og til og med til å gi oss styrke, fra to damer i menigheten så vi en bildeserie som viste oss hva vi har å være takknemlige for.

Det er utrolig hvor mye vi tar forgitt i vår del av verden. At vi har tak over hode, en seng å sove i, rett til skolegang, gode helsetilbud, overflod av penger til alt hva vi måtte trenge osv. Selv med all denne velstanden jager vi fortsatt etter mer og vi glemmer å se hvor heldige vi faktisk er.  Alt vi har gir oss en god grunn til å være takknemlig, men om vi ikke hadde hatt noe av dette hadde vi fortsatt hatt grunn til å være takknemlig.

Jeg smiler med det største smilet når jeg tenker på alt det Gud har gjort for meg. Og selv hvor dum jeg kan være, så elsker Han meg. Det er den beste grunnen til å være takknemlig!

Arkivert i:Inspirasjon

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

2 Comments

  1. *kan se for meg når du smiler det største smilet*,som du skriver heilt på slutten…. nå smiler æ au! :)

Legg igjen en kommentar

