comment 0

INGE JOHAN 17ÅR!

Min kjære lillebror, bursdgsbarnet, Inge Johan!

Tenk at lillegutt er blitt stor gutt!! Gratulerer med dagen min kjære lillebror. Du er en herlig kar, selv om jeg liker å mobbe deg for både det ene og den andre. Men til syvende og sist er jeg veldig glad i deg, og mobbingen er ut av kjærlighet. =P Det er vittig hvor annerledes et søskenforhold blir med årene. Når vi var mindre pleide jeg og banke dritten ut av deg (=P), men ettersom du centimeterne økte mellom oss, til din fordel, var det påtide å slutte med slossing og begynne med det jeg fortsatt kunne vinne i. Det er rart hvor viktig det kan være å forbli best i alt. Eller kanskje heller hvor viktig det er å lage en illusjon om at man er best. Derfor er det ut av kjærlighet jeg sier disse velfortjente ordene «GRATULERER MED DAGEN!» 

Du er en rakket av en gutt. Ikke rart jentene flyr etter deg, så kjekk og sjarmerende, men også strukturert og velorganisert du er. Det er nok ikke et minus at du er forelsket i Jesus og brenner for å bygge et atraktivt kraftsenter, menigheten, allerede ved din unge alder. Du har utrolig mange gode kvaliteter og tallenter som Gud kommer til å bruke deg stort med. Jeg er rett og slett stolt av å fortelle at vi er i familie (det er selvfølgelig for at alle skal forstå at alt det gode ligger i familien.. =P)! Du er en konge bror og ha! Hadde valgt deg om jeg hadde hatt mulighet (selv når du ikke gidder å bruke voks =P)!!
HAPPY HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
Arkivert i:Litt av hvert

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

