comment 0

Ny blogg!

Det er utrolig spennende å ha fått seg en ny og himla stylish blogg. Denne kan jo ikke sammenliknes med den gamle jeg hadde. så selv om det er innviklet for meg som ikk har peiling på HTML så får jeg det til etterhvert. Håper du vil komme innom å sjekke opp bloggen min innimellom. Hadde vært utrolig gøy!! =)=) Når jeg finner ut hvordan mn legger ut bilder, kommer det en del av de også. Spennende. Jeg kommer til å bruke bloggen flittig for at kjensfolk fra både nært og fjernt kan holde et øye med min hverdag. Konge med denne mye teknologien! =P
Så til vi ses/leses igjen; Vær velsignet.

Arkivert i:Litt av hvert

About the Author

Sendt av

Heisann og hoppsann! Jeg heter Annka. For tiden jobber jeg som linjeleder for tjenestelinjen ved Lev Drammen Bibelskole og er administrasjonsansvarlig i PBU. Jeg elsker kirken og er så takknemlig for å være en del av Intro kirken. Hodet mitt bryner alltid på en tanke eller tre som jeg deler frimodig med verden gjennom min lille blogg her i den store utenomjordiske verden vi har kalt cyber space. xo

Legg igjen en kommentar

